
POJAZDY WIELOFUNKCYJNE
• Modułowa struktura umożliwia uniwersalne zastosowanie
• Ekonomiczne użytkowanie dzięki wysokiej dostępności
• Sprawdzone bezpieczeństwo pracy
POJAZDY WIELOFUNKCYJNE
• Modułowa struktura umożliwia uniwersalne zastosowanie
• Ekonomiczne użytkowanie dzięki wysokiej dostępności
• Sprawdzone bezpieczeństwo pracy


Gama produktów obejmuje pojazdy szynowe i akcesoria do głównych linii, linii odgałęzionych, transportu Lokalnego i metra. Pojazdy szynowe WINDHOFF są z powodzeniem stosowane na całym świecie do bydowy i utrzymania systemów torowych i sieci trakcyjnych, do transportu towarów oraz jako pojazdy gaśnicze i ratownicze.
Gama produktów obejmuje pojazdy szynowe i akcesoria do głównych linii, linii odgałęzionych, transportu Lokalnego i metra. Pojazdy szynowe WINDHOFF są z powodzeniem stosowane na całym świecie do bydowy i utrzymania systemów torowych i sieci trakcyjnych, do transportu towarów oraz jako pojazdy gaśnicze i ratownicze.
SYSTEMY TOROWE
Wielofunkcyjne pojazdy do konserwacji szyn, zimowego utrzymania i pomiarów kontrolnych.
POJAZDY SPECJALNE – Pociągi gaśnicze i ratownicze
Aktualna seria pociągów gaśniczych i ratowniczych składa się z co najmniej jednego pojazdu ratowniczego, cysterny strażackiej i pojazdu z wyposażeniem. Maksymalna prędkość wynosi 100 km/h, a w nagłych wypadkach można holować pociągi o masie do 1600 ton. Zarówno kabina kierowcy, jak i pojazd ratowniczy są wyposażone w niezależne źródło powietrza do oddychania. W nagłych wypadkach pojazd ratunkowy może ewakuować maksymalnie 60 osób. Cysterna strażacka o pojemności 50 000 litrów wody i system wytwarzania piany zapewniają w razie potrzeby skuteczne gaszenie pożaru.
SYSTEMY TOROWE
Wielofunkcyjne pojazdy do konserwacji szyn, zimowego utrzymania i pomiarów kontrolnych.
POJAZDY SPECJALNE – Pociągi gaśnicze i ratownicze
Aktualna seria pociągów gaśniczych i ratowniczych składa się z co najmniej jednego pojazdu ratowniczego, cysterny strażackiej i pojazdu z wyposażeniem. Maksymalna prędkość wynosi 100 km/h, a w nagłych wypadkach można holować pociągi o masie do 1600 ton. Zarówno kabina kierowcy, jak i pojazd ratowniczy są wyposażone w niezależne źródło powietrza do oddychania. W nagłych wypadkach pojazd ratunkowy może ewakuować maksymalnie 60 osób. Cysterna strażacka o pojemności 50 000 litrów wody i system wytwarzania piany zapewniają w razie potrzeby skuteczne gaszenie pożaru.

