LASER PRECISION SOLUTIONS

LPS to innowacyjna technologia zwiększająca skalę specjalizująca się w różnych aspektach technologii laserowej, obsługująca różne segmenty. Nasze pierwsze produkty mają na celu rozwiązanie problemu jesiennych liści za pomocą dwóch następujących produktów: TriboMeter i LaserTrain.
lokomotywy_manewrowe

LASER PRECISION SOLUTIONS

LPS to innowacyjna technologia zwiększająca skalę specjalizująca się w różnych aspektach technologii laserowej, obsługująca różne segmenty. Nasze pierwsze produkty mają na celu rozwiązanie problemu jesiennych liści za pomocą dwóch następujących produktów: TriboMeter i LaserTrain.

TRIBOMETER
LASERTRAIN

Tribometr (TBM) to urządzenie, które zapewnia dostęp do danych na temat przyczepności między kołami pociągu a torem kolejowym, tzw. współczynnik tarcia µ, w czasie rzeczywistym. Do czasu wynalezienia tribometrów nie było możliwości pomiaru śliskości w czasie rzeczywistym, co utrudniało maszynistom dostosowanie sposobu jazdy do warunków. Podobnie jak podczas jazdy samochodem na lodzie, dużo energii można zmarnować stosując zbyt dużą moc w śliskich warunkach. Prowadzi to nie tylko do zmniejszenia przyspieszenia lub siły hamowania z powodu poślizgu kół, ale także znacznie zwiększa zużycie.

LaserTrain (LT) to urządzenie na śliskie tory kolejowe, rozwiązujące problem, który istnieje od momentu wprowadzenia kolei na początku XIX wieku. Opadające liście, rdza, olej i śmieci tworzą śliską warstwę na torach kolejowych, zmniejszając przyczepność między kołami pociągu a torem kolejowym.

Tribometr TBM może być przymocowany do wózka pociągu dzięki czemu zapewnia pomiary warunków przyczepności w czasie rzeczywistym. Tribometr TBM jest certyfikowany do stosowania w każdego rodzaju pociągach, a dzięki zastosowaniu go w nawet kilku pojazdach zapewnia następujące korzyści:

Pomiar przyczepności między pociągiem a torem w czasie rzeczywistym
Kontrola przyczepności całej sieci kolejowej
Udoskonalenie schematów hamowania i przyspieszenia
Zmniejszenie zużycia energii o co najmniej 3%

LaserTrain LT wykorzystuje lasery o wysokiej intensywności do usuwania śliskiej górnej warstwy z torów. Dzięki usunięciu tej warstwy możliwe jest utrzymanie poziomu przyczepności na optymalnym poziomie przez cały rok. Optymalny poziom przyczepności pozwala uzyskać wiele zalet:

Zmniejszenie poślizgu kół
Znaczny spadek zużycia energii (8-12%) dzięki zapobieganiu poślizgowi kół
Skrócenie opóźnień (śr. o 30 sek. na przystanek) dzięki lepszemu przyspieszeniu
Zwiększone bezpieczeństwo (100% mniej sygnałów zdarzeń SPAD ang. Signals Passed At Danger z powodu śliskiego toru dzięki ulepszonemu hamowaniu)
TRIBOMETER

Tribometr (TBM) to urządzenie, które zapewnia dostęp do danych na temat przyczepności między kołami pociągu a torem kolejowym, tzw. współczynnik tarcia µ, w czasie rzeczywistym. Do czasu wynalezienia tribometrów nie było możliwości pomiaru śliskości w czasie rzeczywistym, co utrudniało maszynistom dostosowanie sposobu jazdy do warunków. Podobnie jak podczas jazdy samochodem na lodzie, dużo energii można zmarnować stosując zbyt dużą moc w śliskich warunkach. Prowadzi to nie tylko do zmniejszenia przyspieszenia lub siły hamowania z powodu poślizgu kół, ale także znacznie zwiększa zużycie.

Tribometr TBM może być przymocowany do wózka pociągu dzięki czemu zapewnia pomiary warunków przyczepności w czasie rzeczywistym. Tribometr TBM jest certyfikowany do stosowania w każdego rodzaju pociągach, a dzięki zastosowaniu go w nawet kilku pojazdach zapewnia następujące korzyści:

Pomiar przyczepności między pociągiem a torem w czasie rzeczywistym

Kontrola przyczepności całej sieci kolejowej

Udoskonalenie schematów hamowania i przyspieszenia

Zmniejszenie zużycia energii o co najmniej 3%

LASERTRAIN

LaserTrain (LT) to urządzenie na śliskie tory kolejowe, rozwiązujące problem, który istnieje od momentu wprowadzenia kolei na początku XIX wieku. Opadające liście, rdza, olej i śmieci tworzą śliską warstwę na torach kolejowych, zmniejszając przyczepność między kołami pociągu a torem kolejowym.

LaserTrain LT wykorzystuje lasery o wysokiej intensywności do usuwania śliskiej górnej warstwy z torów. Dzięki usunięciu tej warstwy możliwe jest utrzymanie poziomu przyczepności na optymalnym poziomie przez cały rok. Optymalny poziom przyczepności pozwala uzyskać wiele zalet:

Zmniejszenie poślizgu kół

Znaczny spadek zużycia energii (8-12%) dzięki zapobieganiu poślizgowi kół

Skrócenie opóźnień (śr. o 30 sek. na przystanek) dzięki lepszemu przyspieszeniu

Zwiększone bezpieczeństwo (100% mniej sygnałów zdarzeń SPAD ang. Signals Passed At Danger z powodu śliskiego toru dzięki ulepszonemu hamowaniu)

ODWIEDŹ STRONĘ PRODUCENTA

IH Systems Sp. z o.o. | 87-100 Toruń, ul. Wapienna 6 | NIP 8792698841 | REGON 369434095 | email: sales@ihsystems.pl, info@ihsystems.pl |  | tel.: +48 22 108 99 99 | DANE OSOBOWE | POLITYKA JAKOŚCI